Assalamualaikum . Selamat Datang ke blog yang buruk nie . dah bace tu , jangan lupe follow k . !

nak hadiah !

Saturday, June 25, 2011

FIXIE wait me ok !

ermm . . . 
abis lah duit , abis lh duit .
duit , jangan kau pergi jauh dari aku , aku perlukan kau !
haha , pe kau merepek nie mira

bukan merepek lah , tapi de cite di sebalik duit nie
sebelum nie xdapat pun nak shoping giler2 coz uit dh terbang melayang macam burung , mengalir mcm air
erm , nak tau uit 2 mira watpe , pe lagi di sebabkan giler sangat gajet , abis pokai uit mira beli DSLR !
SUMPAH mira cakap minat giler dgn camera 2 , tp biase2 je .
mira just pakai NIKON D3100 je , tak kencang mana pun.

baru berangan nak beli lens panjang2 untuk DSLR ku tapi macam ane ntah tiba2 angan2 ku musnah .
macam pelamin angan ku musnah lak , hahaha
tibe2 tukar angan lain lak , de ke mira nie merepek nak beli
FIXIE


merepek lah ko nie mira , xsesuai untuk ko tau tak !
tapi mira minat giler !
canteq sangat !
lagi2 wane hijau mcm kat atas nie , nak beli lah tapi lom tau lagi .
lom abis pk lg .

jap2 , ade kawan mira nie an , die minat sangat kat fixie !


lah korang tak npak ke muke kawan mira nie , nak tengok gak !
pandang jelah 2 , itu die lah yang kt atas basikal tu .
nak tengok tol2 muke die ??
issyyhh korg nie , sebok betol lah . jangan nak ngurat lak au klu dah tengok .
jap , name die  NAMIA . nsem x ? tapi poyo cikit ar . hahaha



kawan mira sorang nie , die minat gak , die de gak fixie .
orang nya canteq molek an.
 mira pggil die ell je .
 .
untunglah kan diaorang de FIXIE .
ermm . . bez nya kalau mira pun ade fixie gak .
lagi bez klu ade yang tolong belikan .
sape yang boleh belikan FIXIE untuk mira ???

3 comments:

  1. aku pn mnt wei fixie nie..
    beli an aku 1..hahaha

    ReplyDelete
  2. aku tak minat fixie. aku minat jalan kaki, sape nak belanja selipar?

    ReplyDelete
  3. ah ko ira , sebok je ! hahah

    xpe zaf , jln kaki lg bagus , boleh pecahkan lmak2 yang ade , hahahah :)

    ReplyDelete