Assalamualaikum . Selamat Datang ke blog yang buruk nie . dah bace tu , jangan lupe follow k . !

nak hadiah !

Monday, June 20, 2011

saat kau ada dan saat kau tiada

kenapa saat kau ade aq terlalu bahagia 
terlalu gembira terlalu ceria
hingga aku rase tiade yang indah selain diri kau !
kau selalu wat aku tersenyum
aq rase kehadiran kau ibarat pelangi



BEGITU INDAH SAAT AKU MELIHAT PELANGI
AKU INGIN SEPERTI PELANGI
MESKIPUN BERBEZA WARNA
MEREKA BEGITU INDAH BILE BERSAMA

MEREKA SALING MELENGKAPI WARNA
MUNGKIN BILA MEREKA TAK BERSAMA MEREKA TAK AKAN
SEINDAH SESAAT INI
SEBAB MEREKA BERSAMALAH YANG MEMBUATKAN MEREKA BEGITU INDAH


yang begitu indah yang begitu ceria yang sentiase wat aku ter senyum 
aku dah tak nak lain , aku nak diri kau .

xde yg same dgn kau !
kau terlalu istimewa bagi aku ~!
tapi macam yang aq cakap , kehadiran kau dlm hidup aku ibarat pelangi
yang hadir seketika dan bila2 mase kau boleh hilang dari pandagan aku !
sunyi nya hidup aku tanpe kau !
suram nya aku tanpa bayangan mu .
tiada lagi yang menyinari aku tanya warna-warni hidup mu !
aku sunyi , aku sunyi , aku sunyi !
air mate peneman hidupku !


I'M SO LONELY WITHOUT YOU. . .

2 comments:

  1. allah kan myra always behind kita tau.
    apa yg jadi kat sekeliling kita semua ada hikmah.
    if kau rasa cinta kau kuat dekat dia. kau kena sabar :)
    strong tu penting utk perempuan :)

    ReplyDelete
  2. zaf !
    pe hikmah nya ?
    aq rase xde hikmah nya zaf !
    aq xkuat nk tempuh smua nie , aq xkuat !
    tapi nak atau xnak aq kne hadapi gak!
    YA ALLAH , kau beri kanlah aq kekuatan untuk tempuh semua nie . :(

    ReplyDelete